Тема. Техніка безпеки при роботі з комп'ютером і правила поведінки у комп'ютерному класі. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства.
І. Організаційний етапВимоги до роботиЗошитАналіз програми
ІІ. Актуалізація опорних знань
Чому, на вашу думку, сучасній людині потрібно добре володіти інформаційними технологіями?
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Завдання. Створіть карту знань про отримання даних про різні об’єкти, процеси чи явища представниками різних професій.
1. Оберіть професію, яка вас цікавить. Знайдіть інформаційні відомості про методи та засоби пошуку даних представниками обраної професії в Інтернеті або опитайте своїх рідних, знайомих.
2. В обраній програмі для створення карти знань створіть карту, в якій центральним поняттям буде назва професії.
3. Створіть гілку про методи збирання даних, додайте до вузлів карти посилання на інтернет-ресурси, які описують зазначені методи. Додайте зображення сучасних засобів, що використовують для реалізації вказаних методів.
4. Створіть гілку про дані, які найчастіше отримують представники обраної професії. Додайте до вузлів карти типи описаних даних.
5. Збережіть карту під іменем Дані та професії як зображення у своїй структурі папок.
VІ. Фізкультхвилинка
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Завдання. Створіть карту знань про отримання даних про різні об’єкти, процеси чи явища представниками різних професій.
1. Оберіть професію, яка вас цікавить. Знайдіть інформаційні відомості про методи та засоби пошуку даних представниками обраної професії в Інтернеті або опитайте своїх рідних, знайомих.
2. В обраній програмі для створення карти знань створіть карту, в якій центральним поняттям буде назва професії.
3. Створіть гілку про методи збирання даних, додайте до вузлів карти посилання на інтернет-ресурси, які описують зазначені методи. Додайте зображення сучасних засобів, що використовують для реалізації вказаних методів.
4. Створіть гілку про дані, які найчастіше отримують представники обраної професії. Додайте до вузлів карти типи описаних даних.
5. Збережіть карту під іменем Дані та професії як зображення у своїй структурі папок.
VІІІ. Підбиття підсумків уроку
ІХ. Домашнє завдання. Опрацювати п. 1.1 сторінки (6-12)