10 клас Фізика Урок 29

Тема. Розв'язування задач

Хід уроку
І. Організаційний етап.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Вчимося розв'язувати задачі.


Розв'язування задач

Задача 1. Крапля, відірвавшись від даху будинку, впала на землю зі швидкістю 20 м/с. Нехтуючи опором повітря, визначте: 1) час, протягом якого падала крапля; 
2) висоту будинку.

Задача 2. По паралельних залізничних коліях назустріч один одному рухаються два поїзди: вантажний зі швидкістю 54 км/год і пасажирський зі швидкістю 108 км/год. Визначте інтервал часу, протягом якого один поїзд проходитиме вздовж другого, якщо довжина вантажного поїзда дорівнює 950 м, а пасажирського — 400 м.
Задача 3. Дитячий автомобіль рівномірно рухається по колу радіусом 2 м, здійснюючи 1 оберт за 15 с. Визначте: 
1) лінійну та кутову швидкості руху автомобіля; 
2) прискорення руху автомобіля.
Задача 4. Перші 2/3 шляху людина проїхала на велосипеді, рухаючись зі швидкістю 20 км/год, а решту шляху пройшла пішки зі швидкістю 4 км/год. Якою є середня швидкість руху людини на всьому шляху?
Задача 5. Тіло рухається вздовж осі OX, рівняння його руху має вигляд: x t = − 50 2 5− t 2. 
1) Опишіть рух тіла (укажіть координату і швидкість його руху в момент початку спостереження, напрямок і характер руху тіла). 2) Обчисліть координату тіла через 2 c після початку спостереження. 
3) Запишіть рівняння та побудуйте графік залежності проєкції швидкості руху тіла від часу.

Підсумок уроку


Домашнє завдання. Повторити §4-8, сторінка 54, Завдання для самоперевірки сторінка 55 (1,3,5,7,9)