10 клас Інформатика Урок 3

Тема. Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення.

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Вивчення нового матеріалу



V. Засвоєння нових знань

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Формування вмінь та навичок

Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером
Завдання 1
Акінатор/чат-бот (https://en.akinator.com/ ).
Потрібно задумати будь-якого персонажа і відповідати на питання, що задає Акінатор. Через орієнтовно 10-20 питань, він розпізнає кого ви задумали.
Організуйте дискусію про те, яким чином відбувається “вгадування”. Можна зробити експеримент і спробувати давати неправильні відповіді - подивитися на результат розпізнавання у такому разі, і висловити припущення - чому так відбувається.

Завдання 2
Зайди на сайт https://quickdraw.withgoogle.com/
Спробувати намалювати за 20с предмети, які будуть вам запропоновані, так, щоб програма їх відгадала.
Як думаєте чому програмі вдається розгадувати ваші малюнки?

Завдання 3
Ознайомитися з Moral Machine https://www.moralmachine.net/ , де пройти тест (кнопка Start Judging).
Ресурс англомовний, проте стандартний переклад у браузері дозволяє скористатись ним навіть без знання іноземної мови. За результатами тесту можна побачити, ваші власні рішення відрізняються від середньої поведінки інших користувачів.
Після проходження тесту обговорити уявний сценарій: якщо система ШІ була натренована на подібних прикладах, які вони згенерувала, то як би вона себе поводила?

Завдання 4
Установіть, кому належить освітні сайти (де вони розташовані, на які компанію зареєстровані сервери їхнього хостингу і т.д.):
1) https://vseosvita.ua/
2) nz.ua

Рекомендація: Для цього скористайтеся сервісом http://whois.domaintools.com.



А яку ще інформацію про сайт можна дізнатися з допомогою даного сервісу?

VІІІ. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання Опрацювати п.1.2. Завдання 2(14)

Напишіть свої рекомендації, щодо того, як визначити чи можна довіряти інформації на сайті (на що потрібно звертати увагу в першу чергу), як визначити фейкову або неправдиву інформацію.
Підказка: форма оцінювання інтернет-ресурсів