Тема. Сила пружності. Вага тіла
Хід уроку
І. Організаційний етап. ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Зі спогадів Ю. О. Гагаріна: "Я відчув, що якась нездоланна сила дедалі більше втискає мене в крісло. І хоч воно було розташоване так, щоб максимально зменшити вплив велетенської ваги, яка навалилася на моє тіло, було важко ворухнути рукою і ногою".
Про те, як і чому виникає перевантаження, за яких умов тіло перебуває у стані невагомості, ви дізнаєтесь із сьогоднішнього уроку.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Динамометр з прикріпленим тягарцем спершу піднімають вертикально вгору, а потім опускають вниз з однаковим за модулем прискоренням, яке дорівнює 6 м/с2. Визначте масу вантажу, якщо різниця показань динамометра становила 29,4 Н?
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §12, вправа 12(завдання 1,4)
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Динамометр з прикріпленим тягарцем спершу піднімають вертикально вгору, а потім опускають вниз з однаковим за модулем прискоренням, яке дорівнює 6 м/с2. Визначте масу вантажу, якщо різниця показань динамометра становила 29,4 Н?
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §12, вправа 12(завдання 1,4)