Тема. Розв'язування задач
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Вчимося розв'язувати задачі.
Задача 1. Визначте потенціальну та кінетичну енергії тіла масою 100 г, кинутого вертикально вгору зі швидкістю 15 м/с, через 2 с від початку руху.
Задача 2. Легковий автомобіль масою 1,2 т, який рухався прямолінійно зі швидкістю 36 км/год, через 20 с зупиняється під дією сил опору. Чому дорівнює середня потужність сил опору?
Задача 3. Однорідна куля радіусом і густиною , лежить на горизонтальній поверхні. Чому дорівнює потенціальна енергія кулі?
Задача 4. Дві однакові пластилінові кульки на нерозтяжних, невагомих нитках однакової довжини , які закріплено в одній точці. Одну з кульок відхилили на кут від вертикалі і відпустили. На яку висоту піднімуться кульки після непружної взаємодії? Розміром кульок знехтуйте.
Задача 5. Тягарець масою 500 г здійснює вертикальні коливання на пружині жорсткістю 200 Н/м. Визначте амплітуду коливань, якщо на відстані 4 см від положення рівноваги швидкість тягарця становить 0,6 м/с.
V. Підсумок урокуДомашнє завдання. Повторити §16,
Задача 6. Визначте повну механічну енергію космічного корабля масою 2 т, який рухається з першою космічною швидкістю, що дорівнює 7,9 км/с, на висоті 300 км. (В. 68,41·109 Дж)
Задача 7. Візок масою 9 кг рухається під дією сили 60 Н. Визначте кінетичну енергію руху візка через 3 с від початку його руху. (В. 1,8 кДж)