Тема. Розв'язування задач
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Вчимося розв'язувати задачі.
IV. Розв'язування задач.
V. Домашнє завдання. Повторити §21, вправа (завдання )
1. У скільки разів потрібно збільшити амплітуду коливань, щоб енергія коливальної системи збільшилася в 9 разів?
2. Пружинний маятник здійснює гармонічні коливання з амплітудою 0,04 м. якщо зсув — 0,03 м, сила пружності дорівнює 9 ∙ 10-5 Н. Обчисліть потенціальну й кінетичну енергії, що відповідають цьому зсуву, і повну енергію маятника.
3. Коливання вантажу масою 1 кг на пружині описується рівнянням Обчисліть:
а) повну механічну енергію системи;
б) максимальну швидкість вантажу під час його коливання;
в) жорсткість пружини.
4. Маленька кулька підвішена на нитці завдовжки 1 м до стелі вагона. За якої швидкості вагона кулька особливо сильно коливатиметься під дією ударів коліс об стики рейок? Довжина рейки — 12,5 м.