11 клас Інформатика Урок 2

Тема. Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди. Реклама. Психологія сприйняттям реклами. Інфографіка.

Хід уроку
І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Вивчення нового матеріалу
V. Засвоєння нових знань

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Формування вмінь та навичок

Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером
Уявіть собі, що ви власник фірми, яка випускає певну продукцію. Визначіться із назвою фірми, продукцією, яку випускає та аудиторією споживачів товарів. Виконати завдання згідно інструкційної картки.
Інструкційна картка
1. У графічному редакторі створити логотип фірми.
2. Зберегти роботи у власну папку.
3. Створити рекламу для вашої фірми, користуючись програмою Microsoft PowerPoint.
4. Зберегти роботи у власну папку.
5. Продемонструвати роботу вчителю.

VІІІ. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання. Дослідити фірмовий стиль  однієї з українських компаній