2 клас Урок 13

Тема. Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми

Хід уроку
І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Вивчення нового матеріалу
V. Засвоєння нових знань
Вправа 2

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота в зошиті сторінки 24-25

Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером

Завдання 1. Перегляд властивостей об'єкта Кошик.
  • Клацни правою кнопкою миші на значку Кошик.
  • Ознайомся з контекстним меню Кошика (два з них занотуй у звіт).
  • Обери вказівку Відкрити. Переглянь вікно, що відкрилося. Зверни увагу, що за допомогою вказівок Очистити Кошик або Відновити всі об'єкти, можна виконувати певні дії. 
  • Закрий вікно Кошика.
Завдання 2. Ознайомлення з Головним меню комп'ютера.
  • Клацни лівою кнопкою миші на кнопці Пуск. Відкриється Головне меню.
  • Виконай затримку на пунктах меню праворуч. Які різні зображення з'являються у верхній частині меню при наведенні та затримці вказівника миші на цих об'єктах?
  • Знайди в списку пункти зі спливаючим меню. Наведи вказівник на значок ► та ознайомся з пунктами спливаючого меню. Порівняй їх зміст.
  • Здійсни затримку на пункті меню Усі програми. Відшукай та клацни на пункті меню Стандартні. Виконай затримку на назвах програм Paint, Калькулятор, Блокнот та ознайомся зі змістом спливаючих підказок.
Завдання 3. Ознайомлення з програмою Калькулятор.
  • Вибери послідовно команди Усі програми, Стандартні, Калькулятор. 
  • Відкрий меню Вид та вибери команду Інженерний(Звичайний).
  • Визнач, за якими властивостями об'єднано у групи пункти меню Вид
  • У меню Довідка, у підменю Про програму довідайся про рік випуску програми (занотуй у звіт). 
  • Закрий інформаційне вікно. Задумай число і виконай з ним такі обчислення. Користуючись кнопками калькулятора, введи його, збільш число вдвічі та додай до добутку 5. Помнож результат на 5 і додай 10. Отриману суму помнож ще на 10 та відніми 350. Кількість сотень різниці й має бути числом, що ти задумав.  Закрий вікно програми.
VІІІ. Підбиття підсумків уроку