Тема. Сприймання людиною інформації
І. Організаційний етапІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Якими органами ми чуємо голос пташок, вдихаємо запах їжі, відчуваємо її смак, відрізняємо холодне від гарячого, тверде від рідкого, слизьке від шорсткого? Поміркуйте, які органи чуття допомогли нам прочитати задачі? (Учні відповідають.)
Якими органами ми чуємо голос пташок, вдихаємо запах їжі, відчуваємо її смак, відрізняємо холодне від гарячого, тверде від рідкого, слизьке від шорсткого? Поміркуйте, які органи чуття допомогли нам прочитати задачі? (Учні відповідають.)
— Отже, за допомогою цих органів людина сприймає інформацію.
Сьогодні ми дізнаємось як людина сприймає інформацію. Ви дізнаєтесь про те, яке значення в житті людини мають органи чуття, виконаєте багато цікавих завдань.
Сьогодні ми дізнаємось як людина сприймає інформацію. Ви дізнаєтесь про те, яке значення в житті людини мають органи чуття, виконаєте багато цікавих завдань.
ІV. Вивчення нового матеріалу