Тема. Добір кольорової гами малюнка
Хід уроку
І. Організаційний етап Привітання з учнями, перевірка присутніх, організація уваги учнів.
Пролунав дзвінок,
Починаємо урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім 2-м класі
Діти — просто молодці.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Гра "Багаж знань".
Гра "Багаж знань".
Вчитель називає групи слів, учні називають цю групу слів одним визначенням.
- Ластик, пензель, олівець – це ... (інструменти графічного редактора)
- Червоний, жовтий, зелений – це ... (кольори палітри графічного редактора)
- Головна, вигляд – це ... (меню графічного редактора)
- Овал, прямокутник, крива - це ... (фігури графічного редактора)
- Ластик, пензель, олівець – це ... (інструменти графічного редактора)
- Червоний, жовтий, зелений – це ... (кольори палітри графічного редактора)
- Головна, вигляд – це ... (меню графічного редактора)
- Овал, прямокутник, крива - це ... (фігури графічного редактора)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Ми живемо в дивовижному різнобарвному світі. Чи помічали ви коли-небудь, як по-різному природа фарбує кожну пору року?
Ми живемо в дивовижному різнобарвному світі. Чи помічали ви коли-небудь, як по-різному природа фарбує кожну пору року?
ІV. Вивчення нового матеріалу
V. Засвоєння нових знань
V. Засвоєння нових знань
Вправа 1
VІ. Фізкультхвилинка
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота в зошиті сторінки 38-39
Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером Малюнок 1, Малюнок 2
Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером Малюнок 1, Малюнок 2
1. Запусти програму Paint2. Відкрий файл з контурними малюнками.3. Розфарбуй один малюнок холодними кольорами, інший - теплими.