2 клас Урок 35

Тема. Повторення і систематизація навчального матеріалу.

Хід уроку
Квест
І. Організаційний етап
    Сьогодні у нас дуже відповідальний урок. Це останній урок з основ комп’ютерної грамотності. Ми закінчили з вами вивчати курс інформатики другого класу. Але ми ще зустрінемося в третьому класі. Ви багато чого дізналися і навчилися за цей рік. Сьогодні я проведу вікторину і перевірю, що нового і цікавого ви вивчили на уроках інформатики протягом уроку. (Учитель об’єднує учнів у команди.) Першу команду назвемо «Модем», другу — «Сканер».
   
Оберіть капітана кожної команди.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

ІІІ. Розминка

— Розгляньте рисунок. Що на ньому неправильно? Поясніть чому. Яка команда надасть найбільше відповідей?ІV. Фізкультхвилинка


V. 
Перший конкурс – «Вікторина»
Вам треба дати відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь команда отримає один бал.

1. Назвіть складові частини комп’ютера.
2. Що ми робимо за допомогою модему?
3. Чим корисний сканер?
4. Що знаходиться у системному блоці?
5. Чим корисний комп’ютер у супермаркетах?
6. Які ще можливості комп’ютера ви можете назвати?
7. Які команди треба виконати, щоб зайти до програми Раіnt?
8. Чим корисна клавіатура?
9. Для чого використовують клавішу Shift?
10. Чим корисна клавіша СарsLосk?
11. Коли ми натискаємо клавішу Еnter?
12. Коли натискують клавішу Еsс?
13. Чим корисна клавіша Delete?

Молодці, ви добре впорались із цим завданням. Переходимо до другого конкурсу.

VІ. Другий конкурс — «Маски»

— З яких геометричних фігур складена кожна маска? За допомогою яких інструментів у графічному редакторі Paint можна нарисувати маски?

— Яка з масок зайва? Чому? Доведіть. (За правильну відповідь — 2 бали).

Для команди «Модем» 
Для команди «Сканер»

Робота за комп’ютером
VІІ. Конкурс капітанів
У Смайлика незабаром буде день народження. Капітанам команд треба створити листівку з малюнком і привітанням для Смайлика. Той капітан, який краще і швидше впорається із цим завданням, і стане переможцем цього конкурсу. Переможець конкурсу одержить 5 балів.

VІІІ. Конкурс «Виконай дії алгоритма»

Поставте дії в такому порядку, щоб дістати правильний алгоритм. Від кожної команди завдання виконує 1 учень. За правильну відповідь — 4 бали.

Команда «Модем»
Алгоритм «Зроби бутерброд»

Команда «Сканер»
Алгоритм «Приший ґудзик»


IX. КОНКУРС «ПРИГАДАЙ» 
Який значок що означає?

Команда «Модем» розповідає про верхні значки, команда «Сканер» — ті, що внизу. За правильну відповідь — 2 бали.

VІІІ. Підбиття підсумків уроку

Наш урок добіг кінця. Сьогодні ми з вами багато зробили. Повторили теми, які вивчали в 2 класі з курсу «Інформатика». За цей рік ви навчилися малювати, грати в ігри, але на цьому світ комп’ютера не закінчується.