Тема: Пристрої для роботи з інформацією
Хід уроку
І. Організаційний етап
Любі дітки, вас вітаю!Гарного настрою вам бажаю.Ми продовжимо, малята,Інформатику вивчати.
ІІ. Актуалізація опорних знань
— Що робити, якщо дуже-дуже гаряче, а потрібно виміряти, наскільки гаряче? (Беремо термометр спеціальний.)
— Чи потрібно передати повідомлення на далеку відстань? (Це може зробити мобільний телефон чи звичайний або електронний лист.)
Доходимо до висновку, що є спеціальні прилади, які допомагають людині обробляти, отримувати, зберігати та передавати повідомлення. Із деякими з них ми сьогодні й ознайомимося.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
— Ви вже зрозуміли, що працювати з інформацією людині можуть допомагати різні пристрої. А чи є прилади у таких випадках:— Що робити, якщо дуже-дуже гаряче, а потрібно виміряти, наскільки гаряче? (Беремо термометр спеціальний.)
— Чи потрібно передати повідомлення на далеку відстань? (Це може зробити мобільний телефон чи звичайний або електронний лист.)
Доходимо до висновку, що є спеціальні прилади, які допомагають людині обробляти, отримувати, зберігати та передавати повідомлення. Із деякими з них ми сьогодні й ознайомимося.