Комп’ютер та його складові
Хід уроку
І. Організаційний етап ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу
Клавіатура
1. Подивись у це вікно.
Знаєш, чарівне воно.
На вікні немає штор.
Що це, діти?
2. Є багато різних кнопок
І струнка статура.
Відгадайте, діти, що це?
3. Має хвостик, очі-кнопки,
Не боїться кішки!
Під долонею працює
Вправна, зручна...
4. Що це за поважний
Загадковий коробок?
Лампочкою посміхнувся...
Діти, це...
Знаєш, чарівне воно.
На вікні немає штор.
Що це, діти?
2. Є багато різних кнопок
І струнка статура.
Відгадайте, діти, що це?
3. Має хвостик, очі-кнопки,
Не боїться кішки!
Під долонею працює
Вправна, зручна...
4. Що це за поважний
Загадковий коробок?
Лампочкою посміхнувся...
Діти, це...
