Комп’ютер та його складові
Хід уроку
І. Організаційний етап ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу
Клавіатура
V. Засвоєння нових знань
V. Засвоєння нових знань
1. Подивись у це вікно.
Знаєш, чарівне воно.
На вікні немає штор.
Що це, діти?
2. Є багато різних кнопок
І струнка статура.
Відгадайте, діти, що це?
3. Має хвостик, очі-кнопки,
Не боїться кішки!
Під долонею працює
Вправна, зручна...
4. Що це за поважний
Загадковий коробок?
Лампочкою посміхнувся...
Діти, це...
Знаєш, чарівне воно.
На вікні немає штор.
Що це, діти?
2. Є багато різних кнопок
І струнка статура.
Відгадайте, діти, що це?
3. Має хвостик, очі-кнопки,
Не боїться кішки!
Під долонею працює
Вправна, зручна...
4. Що це за поважний
Загадковий коробок?
Лампочкою посміхнувся...
Діти, це...