Тема. Сучасні пристрої для співпраці.
Хід уроку
І. Організаційний етап
· привітання;
· перевірка присутніх;
· перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Сьогодні ми закінчуємо подорож чудовою країною. Вона вела нас у цікавий, захоплюючий світ. Нині важко уявити життя без цієї країни. А назву цієї загадкової країни ви дізнаєтесь, коли розгадаєте цей кросворд: Кросворд «Інтернет» А для того, щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними, щоб піднятись ще на одну сходинку знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
В якому разі ви зможете зробити спільний малюнок:
В якому разі ви зможете зробити спільний малюнок:
я живу у селі Павлівкая живу у місті Київя живу у місті Лондон
VІ. Фізкультхвилинка
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота в зошиті сторінки
Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером
Завдання (робота в групах) – керівник групи
- створити спільний малюнок, використовуючи хмарне середовище Google та графічний онлайн-редактор (малюємо різними кольорами)
Робота в зошиті сторінки
Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером
Завдання (робота в групах) – керівник групи
- створити спільний малюнок, використовуючи хмарне середовище Google та графічний онлайн-редактор (малюємо різними кольорами)
І група: сніговикІІ група: будинокІІІ група: вовк