4 клас Урок 33

Тема. Кодування та декодування інформації.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань
    Прочитайте українське прислів’я, орієнтуючись на показання годинника. Поясніть значення прислів’я.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
    Я гадала, що ми з вами на сьогоднішньому уроці повторимо увесь цей матеріал, але трапилось дещо незвичайне. Якийсь чаклун зачарував увесь наш урок! Він обіцяє розчарувати тільки якщо ми з вами виконаємо усі його завдання. Ви згодні мені допомогти та подолати чари чаклуна? 

ІV. Вивчення нового матеріалу

V. Засвоєння нових знань





VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Формування вмінь та навичок

Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером

VІІІ. Підбиття підсумків уроку
Молодці! Ми не тільки повторили з вами вивчений матеріал, а ще й повернули дуже цінну для нас інформацію!
Опитування:
- А яку тему ми сьогодні пригадали? (кодування)
- Які види інформації ми з вами сьогодні обробляли? (усну, писемну, закодовану).
- Як і чим може бути закодована інформація? (знаками, малюнками, цифрами)
- А що таке тоді декодування? (перетворення незрозумілих знаки у зрозумілу нам мову)