Тема: Складові комп’ютерів та їхнє призначення.
І. Організаційний етапІІ. Актуалізація опорних знань
Тест
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
— Як ви вважаєте, який з-поміж названих пристроїв є найбільш універсальним? (Комп’ютер, Диктофон, Факс, Принтер, Відеокамера, Калькулятор, Стаціонарний телефон)
Чому ви так вважаєте?
Для чого до комп’ютера приєднують різноманітні пристрої?
ІV. Вивчення нового матеріалу
VІІ. Формування вмінь та навичок
Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером сторінка 51 (40) підручника
Складові комр'ютера - гра
VІІІ. Підбиття підсумків уроку
ІХ. Домашнє завдання Опрацювати п. 1.5. Завдання 1 (54)
ІХ. Домашнє завдання Опрацювати п. 1.5. Завдання 1 (54)