Тема. Цифрові пристрої. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів. Санітарно-гігієнічні правила роботи з цифровими пристроями
Хід уроку
І. Організаційний етап
програмазошитпідручник
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу
Презентація
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота в зошиті сторінки
Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота в зошиті сторінки
Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером
Ознайомтеся з цифровими пристроями, які можуть бути використані вдома.
Відкрийте вікно браузера.
Відкрийте один із сайтів з каталогами побутових товарів, наприклад HotLine.
Перейдіть на сторінку з каталогом «розумних» датчиків, сповіщувачів про стан навколишнього середовища (наприклад,https://hotline.ua/office/datchikipoint-izveschateli/674570 ).
Перегляньте, які типи датчиків або сповіщувачів подано на лівій панелі.
Заповніть у текстовому процесорі таблицю з даними про 4-5 датчиків (сповіщувачів) різного типу:
Збережіть дані у вашій папці у файлі з іменем завдання 1.1.1.docx. Закрийте вікна програм.
VІІІ. Підбиття підсумків уроку
ІХ. Домашнє завдання Опрацювати п.1.1 Завдання 1,4 ст 11