Тема: Редагування програмних об'єктів.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Формування вмінь та навичок
Повторення правил роботи за комп’ютеромРобота за комп’ютером
Ігрові проекти
1. Проект "Голодна мавпочка"
1. Проект "Голодна мавпочка"
У проекті "Голодна мавпочка" ми розробимо гру, в якій мавпочка має пройти через перешкоди до бананів. Перешкоди - рухомі платформи, по яких стрибатиме мавпочка.
У проекті "Яблука" ми розробимо гру, в якій потрібно збирати яблука, що падають.
У проекті "Агаріо" ми розробимо гру, в якій кулька має збирати інші кульки. Кульки одного кольору збільшують початкову, іншого - зменшують.
ІV. Реалізація ігрових проектів
V. Домашнє завдання Виконати завдання