6 клас Урок 25

Тема: Редагування програмних об'єктів.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. 
Формування вмінь та навичок
Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером
У проекті "Голодна мавпочка" ми розробимо гру, в якій мавпочка має пройти через перешкоди до бананів. Перешкоди - рухомі платформи, по яких стрибатиме мавпочка.


У проекті "Яблука" ми розробимо гру, в якій потрібно збирати яблука, що падають.

У проекті "Агаріо" ми розробимо гру, в якій кулька має збирати інші кульки. Кульки одного кольору збільшують початкову, іншого - зменшують.

ІV. Реалізація ігрових проектів

V. Домашнє завдання   Виконати завдання