Тема. Фізика – наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища.
І. Організаційний етап.На уроці фізики учень повинен мати:
Ø щоденник;
Ø базовий підручник для 7 класу;Ø робочий зошит (клітинка, 48 листків);Ø набір креслярських інструментів (циркуль, транспортир, простий олівець, гумку, лінійку, кольорові олівці, стругачку);Ø калькулятор;Ø зошити для лабораторних робіт;Ø зошити для контрольних робіт.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Вправа 1. Що створила природа, а що - людина?
Вправа 1. Що створила природа, а що - людина?
Вправа 2. Фізика на благо людини.
Вправа 3. Фізичний кабінет та правила безпечної поведінки у ньому.
Інтерактивний тест «Так — Ні»
Надайте правильну, на вашу думку, відповідь.
Під час проведення лабораторної роботи з фізики дозволяється:
1) звертатися за допомогою до вчителя;
2) спілкуватися з однокласниками, з якими працюєш у групі;
3) починати роботу без дозволу учителя;
4) змінювати план проведення лабораторної роботи;
5) допомагати учням с сусідньої групи;
6) ходить по кабінету;
7) голосно розмовляти;
8) залишати своє місце після роботи без дозволу вчителя.
Домашнє завдання. Опрацювати §1, Вправа 1(1, 3, 4).