7 клас Фізика Урок 26

 Тема. Навчальний проект № 2

Види проектів:
· Дослідницькі;
· Творчі;
· Ігрові;
· Інформаційні.
Етапи роботи над проектом:
1. Сформувати мету проекту.
2. Вибрати методи отримання та обробки результатів.
3. Результат роботи.
4. Захист проекту (презентація).

Оцінювання робіт:

Проєкти, дослідження -до 12 балів включно, 
презентації - до 10 балів включно, 
реферати - до 6 балів включно.

Проект. Визначення середньої швидкості нерівномірного руху.
Характеристики проекту: практичний, монопредметний, парний, середньої тривалості, дослідницький.
Можливі об’єкти дослідження: швидкість руху автомобіля, пішохода, велосипедиста.
Ключові питання (проблема):
· Швидкість руху.
· Середня швидкість руху протягом однієї поїздки.
· Середня швидкість руху протягом декількох поїздок.
· Джерела інформації.
Ресурси: рухомий транспорт, годинник, тахометр.

Проект Порівняння швидкостей рухів тварин, техніки, тощо.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, позапредметний, індивідуальний, короткостроковий, пошуковий.
Можливі об’єкти дослідження: швидкості руху тварин у різних середовищах перебування; найшвидші та найповільніші тварини, швидкості руху технічних засобів різних призначень.
Ключові питання (проблема):
· Характеристики для порівняння.
· Об’єкти дослідження.
· Джерела інформації.
Ресурси: мережа Інтернет, довідкова література.

Проект. Обертальний рух в природі – основа відліку часу.
Характеристики проекту: теоретичний, міжпредметний, парний, середньої тривалості, пошуково-дослідницький.
Можливі об’єкти дослідження: види годинників.
Ключові питання (проблема):
· Обертальний рух в природі.
· Види календарів.
· Джерела інформації.
Ресурси: Довідникова література, мережа Інтернет.

Проект. Коливальні процеси в техніці та живій природі.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, парний, середньої тривалості, дослідницько-інформаційний.
Можливі об’єкти дослідження: годинник, дитячі гойдалки, коливання крил комах, птахів, клапан серця, голосові зв’язки.
Ключові питання (проблема):
· Визначення частоти та періоду коливань об’єктів.
· Визначення амплітуди коливань.
· Використання даних коливань.
· Джерела інформації.
Ресурси: Предмети навколо, інформаційні джерела.