Тема. Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість
Хід уроку
І. Організаційний етап.привітання;
перевірка готовності учнів до уроку;
перевірка присутніх.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Сила пружності – не єдина. Сьогодні на уроці ми поринемо у пошуки нових сил. Що це за сили? Відповідь на це запитання є у вірші, який пропоную вам послухати.
Легенда про яблуко
Сидів Ньютон собі в саду,
Відпочивав між ділом,
І от на щастя, на біду,
Тут яблуко злетіло.
Могло упасти на траву
– Нічого б не змінилось.
Та ні на голову йому,
А потім вниз скотилось.
І от задумавсь Ісаак,
Хоч ще крививсь од болю,
Чому і що, навіщо, як?
Ну, що ж поробиш – доля.
Легенда це чи, може, сон,
А чи просте везіння,
Але на світ з’явивсь закон
Всесвітнього тяжіння.
IV. Вивчення нового матеріалу.
перевірка готовності учнів до уроку;
перевірка присутніх.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Сила пружності – не єдина. Сьогодні на уроці ми поринемо у пошуки нових сил. Що це за сили? Відповідь на це запитання є у вірші, який пропоную вам послухати.
Легенда про яблуко
Сидів Ньютон собі в саду,
Відпочивав між ділом,
І от на щастя, на біду,
Тут яблуко злетіло.
Могло упасти на траву
– Нічого б не змінилось.
Та ні на голову йому,
А потім вниз скотилось.
І от задумавсь Ісаак,
Хоч ще крививсь од болю,
Чому і що, навіщо, як?
Ну, що ж поробиш – доля.
Легенда це чи, може, сон,
А чи просте везіння,
Але на світ з’явивсь закон
Всесвітнього тяжіння.
IV. Вивчення нового матеріалу.