Тема. Розв'язування задач
Хід уроку
І. Організаційний етап. ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
Фізичний диктант
1. При використанні простих механізмів виграємо в ... , програємо в ... .
2. При використанні механізмів корисна робота ... від повної роботи.
3. ККД механізму завжди ... за одиницю.
4. Взаємодіючі нерухомі тіла мають ... .
5. В замкнутій системі залишається сталою сума ... енергій.
6. Жоден з простих механізмів не дає виграшу в ... .
7. Коефіцієнт корисної дії – це ... .
8. Якість механізму характеризує коефіцієнт ... .
9. Рухомі тіла мають ... .
10. Важіль, блок, похила площина належать до ... .
11. Рухомий блок дає виграш у силі в ....
12. Повна механічна енергія тіла під час падіння ... .
1. При використанні простих механізмів виграємо в ... , програємо в ... .
2. При використанні механізмів корисна робота ... від повної роботи.
3. ККД механізму завжди ... за одиницю.
4. Взаємодіючі нерухомі тіла мають ... .
5. В замкнутій системі залишається сталою сума ... енергій.
6. Жоден з простих механізмів не дає виграшу в ... .
7. Коефіцієнт корисної дії – це ... .
8. Якість механізму характеризує коефіцієнт ... .
9. Рухомі тіла мають ... .
10. Важіль, блок, похила площина належать до ... .
11. Рухомий блок дає виграш у силі в ....
12. Повна механічна енергія тіла під час падіння ... .
ІІІ. Вчимось розв'язувати задачі.
1. ... збереження і перетворення енергії.
2. Творець «золотого правила» механіки.
3. Величина, яка визначається за формулою А/t.
4. Енергія, яка визначається за формулою E = mgh.
5. Величина, яка характеризує можливість виконання роботи.
6. Енергія, яка визначається за формулою E = mv2/2.
7. Одиниця вимірювання роботи.
8. Одиниця вимірювання потужності.
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Повторити §36, вправа 36(4 )