7 клас Фізика Урок 65

Тема. Навчальний проект № 4

 Проект Від простих до складних механізмів.
Проект Біомеханіка людини.
Модель роботи серця людини
Проект. Становлення та розвиток знань про фізичні основи машин та механізмів.

Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, груповий, середньої тривалості, дослідницько-пошуковий.
Можливі об’єкти дослідження: винаходи Архімеда, (поліспаст, метальна машина), види машин.
Ключові питання (проблема):    складові машин;
фізичні характеристики;   способи удосконалення
Мета. Ознайомитись з історією та основними етапами становлення та розвитку знань про фізичні основи машин та механізмів. Усвідомити призначення механізмів – перетворювати рух, навчитись визначати характеристики механізмів з а умовами використання.
Ресурси:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0


Проект. Прості механізми у побутових пристроях.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, парний, короткостроковий, дослідницько-пошуковий.
Можливі об’єкти дослідження: ножиці, домкрат, м’ясорубка, ніж, розвідний ключ
Ключові питання (проблема):
Простий механізм у побутовому приладі.
Види приладів за призначенням.
Раціональне їх використання.
Мета. Формувати вміння одержувати нові знання з текстів та ілюстрацій; вчити планувати свою діяльність; сприяти формуванню пізнавальної самостійності розвитку спостережливості та мислення; виховувати сумлінне ставлення до творчості у праці
Ресурси: довідкові матеріали, мережа Інтернет

Проект. Біомеханіка людини.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, груповий, середньої тривалості, дослідницько-пошуковий
Можливі об’єкти дослідження: м’язи та скелет людини і прості механізми
Ключові питання (проблема):
Скелет як набір простих механізмів.
Сила, яку прикладають різні м’язи.
Безпечне підняття вантажів людиною.
Спортсмени та їх статура.
Мета. Формувати навички пошуку інформації, формувати світогляд, пов'язаний з особливостями, відображення дійсності у фізичних закономірностях; розвивати вміння виявляти аналогії у фізиці та біомеханіці людини; викликати здивування новизною поглядів на вивчення фізики.
Ресурси: довідкові джерела; мережа Інтернет
http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/fizika-liudini.html
http://medbib.in.ua/vspomogatelnyiy-apparat-rabota.html

Проект. Використання енергії природних джерел.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, груповий, середньої тривалості, дослідницько-пошуковий.
Можливі об’єкти дослідження: водоспади, вітри, припливи та підпливи
Ключові питання (проблема): механізм використання енергії.
ККД енергоперетворюючих установок.
Умови використання.
Мета. Пробуджувати пізнавальний інтерес у процесі виконання проекту; формувати світогляд, пов'язаний з використанням фізичних законів у реальному світі; розвивати вміння узагальнювати, встановлювати зв’язки нової інформації та раніше вивченої; виховувати розуміння цінності природи як джерела матеріальних ресурсів.
Ресурси: довідкова література, мережа Інтернет.

https://uk.wikipedia.org/