7 клас Інформатика Урок 30

Тема: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри

Хід уроку
І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Вивчення нового матеріалу

V. Засвоєння нових знань

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Формування вмінь та навичок

Повторення правил роботи за комп’ютером
Робота за комп’ютером

ПРОГРАМУЄМО КАЗКУ

Пропонуємо зразок реалізації проекту в програмному середовищі Scratch, у якому казкові герої будуть спілкуватися між собою, виконувати певні дії (переміщення, обертання, зміну зовнішнього вигляду тощо).

1. Вибір теми.
Тема проекту: Scratch-проект «Казка Колобок».
Мета проекту: анімаційне відтворення казки «Колобок».
2. Створення інформаційної моделі.
Інформаційну модель створено у вигляді блок-схеми на рисунку:

                        

3. Підбір матеріалу.
Пошук тексту казки здійснено на сайті http://kazky.org.ua.
Пошук зображень здійснено на сайті http://www.Ienagold.rv та за допомогою вкладки Зображення у пошукових службах google.

Зауважимо, що персонажі мають бути у форматі png або gif і мати прозорий фон.

Сцени проекту ( можна в Інтернеті знайти свої)
4. Вибір програмних засобів реалізації проекту.
Обрано програмне середовище Scratch, у якому можна створити скрипти для взаємодії персонажів.
5. Створення програмного продукту.

VІІІ. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання виконати частину проекту.