Тема. Кінетична енергія. Повна механічна енергія.
Хід уроку
І. Організаційний етап.ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Слово «енергія» ми чуємо в телевізійних репортажах, бачимо на шпальтах газет тощо. Ним можна скористатися для характеристики людей (енергія людини), природних явищ (енергія землетрусу чи урагану), машин і механізмів (електроенергія, яку вони споживають). А що ж таке енергія з точки зору фізики? Це ми з’ясуємо на уроці.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §7 (43-45), вправа 7( 4, 6, 7)
Домашнє завдання. Опрацювати §7 (43-45), вправа 7( 4, 6, 7)