Тема. Плавлення та кристалізація. Питома теплота плавлення
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
Таблиця
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Урок онлайн 2
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Задача 2. Дві посудини з однаковою кількістю свинцю остигають у різних приміщеннях - у теплому й холодному. Який із графіків побудували для теплого приміщення, а який - для холодного? Знайдіть відмінність у графіках і поясніть причину цього.
Задача 1. На рисунку показано графік зміни з часом температури склянки з льодом. Назвіть процеси, які відповідають різним ділянкам графіка. Яка температури плавлення льоду та кристалізації води? Як змінюється внутрішня енергія речовини на цих ділянках?
Задача 2. Дві посудини з однаковою кількістю свинцю остигають у різних приміщеннях - у теплому й холодному. Який із графіків побудували для теплого приміщення, а який - для холодного? Знайдіть відмінність у графіках і поясніть причину цього.
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §11,12, вправа (завдання ), підготуватися до самостійної роботи