Тема. Розв’язування задач. Самостійна робота
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
1. Чому термометр, який загорнений у мокру тканину, показує більш низьку температуру, ніж сухий? Чому під час випаровування рідина охолоджується?
2. Чи існує така температура при якій рідина перестає випаровуватись?
3. Із закритих пляшок у дві відкриті склянки налили воду й ефір. У склянці з якою рідиною термометр показуватиме більш високу температуру?
4. Чому гаряча вода випаровується швидше, ніж холодна?
ІІІ. Вчимося розв'язувати задачі.
Задача 1. Скільки води при 0℃ було в калориметрі, якщо після того, як туди впустили 10 г водяної пари при 100℃, температура піднялася до 40℃?
Задача 2. У посудині знаходиться вода, узята за температури 0°C. Відкачуючи повітря з посудини, воду заморозили за допомогою власного випаровування. Яка частина води випарувалася?
Задача 2. У посудині знаходиться вода, узята за температури 0°C. Відкачуючи повітря з посудини, воду заморозили за допомогою власного випаровування. Яка частина води випарувалася?
IV. Самостійна робота.
Зошит для контролю сторінки 12,13
V. Домашнє завдання. Повторити §13, 14