Тема. Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Чи вистачає кожному жителю Землі енергії?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Навіщо ж зберігати енергію?
Навіщо ж зберігати енергію?
ІV. Вивчення нового матеріалу
V. Закріплення вивченого матеріалу.
«Коло думок» (усно) Робота в групах.
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §18, вправа 18(завдання 2)
«Коло думок» (усно) Робота в групах.
І група Розробити поради дітям. «Як зберегти електроенергію?» Очікувані відповіді: - Вимикати світло, коли виходите з кімнати; - вимикати всі електроприлади, які не використовуються; - не залишати заряджатися телефони на всю ніч; - протерти електричні лампи від пилу (10% яскравіше); - використовувати більше денного світла; - кип’ятити лише стільки води, скільки нам потрібно; | ІІ група Розробити поради дорослим. «Як зберегти електроенергію?» Очікувані відповіді: - забезпечити школи, лікарні, дитячі садки і бібліотеку енергозберігаючими лампами; - зобов’язати усі підприємства міста, використовувати для освітлення міста у темні години доби замість електричних ламп, лампи, що акумулюють сонячне світло. - вивчити досвід енергозбереження інших країн Європи; - запровадити премії тим керівникам підприємств, яким вдалося скоротити використання електричної енергії. |
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §18, вправа 18(завдання 2)