8 клас Фізика Урок 27

 Тема. Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів. 

Хід уроку 

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

           Чи вистачає кожному жителю Землі енергії?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
         Навіщо ж зберігати енергію?

ІV. Вивчення нового матеріалу 



V. Закріплення вивченого матеріалу.
«Коло думок» (усно) Робота в групах.
І група
Розробити поради дітям.
«Як зберегти електроенергію?»
Очікувані відповіді:
- Вимикати світло, коли виходите з кімнати;
- вимикати всі електроприлади, які не використовуються;
- не залишати заряджатися телефони на всю ніч;
- протерти електричні лампи від пилу (10% яскравіше);
- використовувати більше денного світла;
- кип’ятити лише стільки води, скільки нам потрібно;


ІІ група 
Розробити поради дорослим. 
«Як зберегти електроенергію?» 
Очікувані відповіді: 
- забезпечити школи, лікарні, дитячі садки і бібліотеку енергозберігаючими лампами; 
- зобов’язати усі підприємства міста, використовувати для освітлення міста у темні години доби замість електричних ламп, лампи, що акумулюють сонячне світло. 
- вивчити досвід енергозбереження інших країн Європи; 
- запровадити премії тим керівникам підприємств, яким вдалося скоротити використання електричної енергії.


Підсумок уроку

Домашнє завдання.
Опрацювати §18, вправа 18(завдання 2)