Тема. Послідовне з’єднання провідників.
Хід уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Кожного дня ми користуємося різними електричними приладами-споживачами.
- Як вони з’єднуються в електричному колі?
- Чому, коли перегорає лампочка у гірлянді решта лампочок не горять, а коли перегорає лампочка у квартирі - решта лампочок горять.
Ви вже знаєте, що амперметр у коло під’єднують послідовно, а вольтметр - паралельно. Послідовне і паралельне з'єднання в електротехніці — два основних способи з'єднання елементів електричного кола. В електричному колі може бути кілька споживачів, по-різному між собою з’єднаних.
Відмінність кожного з’єднання слід знати перед вибором структури електроланцюга.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §31 , вправа 31 (завдання 1-3 )
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §31 , вправа 31 (завдання 1-3 )