Тема. Мішане з’єднання провідників
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Чи може електричний ланцюг з трьома резисторами, кожний з яких має опір 6 Ом, мати загальний опір 2 Ом, 4 Ом, 6 Ом, 9 Ом, 12 Ом, 18 Ом, 24 Ом? Відповідь пояснити. (Малюнок)
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Метод еквівалентної схеми. Обчислення загального опору кола. Кожний опір 9 Ом.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Метод еквівалентної схеми. Обчислення загального опору кола. Кожний опір 9 Ом.