Тема. Електричний струм у металах.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
- Що таке електричний струм?
- Як називається здатність речовини проводити струм?
- Які види заряджених часточок можуть впорядковано рухатись у речовині під впливом зовнішнього електричного поля?
- А як всі речовини умовно поділяють за величиною питомого опору?
- Які речовини ми називаємо провідниками?
- Як можна класифікувати провідники за агрегатним станом? Навести приклади.
- А які речовини називаються діелектриками? Навести приклади.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Електричний струм можуть проводити рідини й тверді речовини, за певних умов електричний струм проводять і гази. Вивчення електричного струму в різних середовищах почнемо з вивчення струму в металах. По-перше, усі без винятку метали добре проводять електричний струм, а по-друге, саме з провідністю металів пов’язано широке застосування електричної енергії в житті людини.
Електричний струм можуть проводити рідини й тверді речовини, за певних умов електричний струм проводять і гази. Вивчення електричного струму в різних середовищах почнемо з вивчення струму в металах. По-перше, усі без винятку метали добре проводять електричний струм, а по-друге, саме з провідністю металів пов’язано широке застосування електричної енергії в житті людини.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §36, вправа 36(завдання 1-3)
Домашнє завдання. Опрацювати §36, вправа 36(завдання 1-3)