Тема Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес
Майбутнє належить тільки прогресу.
Е. Гекке
Хід уроку
І. Організаційний етап.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Ви вивчаєте фізику три роки і вже ознайомились із основними розділами цієї науки — механікою, оптикою, електрикою та ін.; довідалися про те, що у фізиці називають законами; дізналися, як відбувається дослідження фізичних явищ. Ми постійно нагадували вам, яким чином досягнення вчених-фізиків втілювалися в приладах, машинах, обладнанні, значно підвищуючи якість життя людини. Проте бурхливий розвиток техніки має й негативні наслідки. Настав час обговорити питання еволюції фізичної картини світу та взаємозв'язку фізики й суспільного розвитку.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Намалюйте та заповніть таблицю «Науково-технічний прогрес – «за» чи «проти»?».
Науково-технічний прогрес |
|
«За» |
«Проти» |
|
|
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §40, написати есе на тему: «Фізика – наука, що дозволить зберегти планету Земля для нащадків».