9 клас Фізика Урок 2

 Тема: Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі

І. Організаційний етап.
 Чи згодні ви з висловом Аристотеля: «Випадок допомагає освіченому розуму»? Чи можете ви навести приклади, а можливо, конртприклади?

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
Фронтальне опитування:
1. Які тіла називають постійними магнітами?
2. Які основні властивості постійних магнітів?
3. Що таке полюси магніту?
4. Що таке середня лінія магніта?
5. Як взаємодіють магніти?
6. Що називається магнітним полем?
7. Чим породжується магнітне поле?
8. У чрму полягає дослід Ерстеда?
9. Як магнітна дія залежить від температури?
10. Чи можна при поділі магніту навпіл отримати окремо два різних полюси?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
На минулому уроці ми з’ясувати, що таке магнітне поле, де і коли воно виникає.
· Як ви думаєте, чи зможемо ми його побачити, чи якимсь способом спостерігати? на сьогоднішньому уроці ми це з’ясуємо.




V. Закріплення вивченого матеріалу.


Підсумок уроку

Домашнє завдання. Опрацювати §2, вправа 2 (завдання 3,4)