Тема: Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Хід уроку
І. Організаційний етап.ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Розв'язування задач.
1. Виберіть усі правильні твердження.
а) Полюс магніту — це ділянка поверхні магніту, де магнітна дія виявляється найсильніше.
б) Лінії індукції однорідного магнітного поля можуть бути викривлені.
в) Одиниця магнітної індукції в СІ — тесла.
г) Ротор — це нерухома частина двигуна.
2. Прямолінійний провідник завдовжки 0,6 м розташований в однорідному магнітному полі індукцією 1,2 мТл під кутом 30° до ліній магнітної індукції поля. Визначте силу Ампера, яка діє на провідник, якщо сила струму в ньому 5 А.
3. На рис. зображено рамку, що повертається в магнітному полі постійного магніту. Визначте полюси джерела струму, до якого підключено рамку.
4. Сталевий стрижень завдовжки 40 см і масою 50 г лежить перпендикулярно догоризонтальних рейок (рис.). Уздовж рейок напрямлене однорідне магнітне поле індукцією 0,25 Тл. У стрижні пропускають електричний струм силою 2 А. З якою силою стрижень тисне на рейки?
б) Лінії індукції однорідного магнітного поля можуть бути викривлені.
в) Одиниця магнітної індукції в СІ — тесла.
г) Ротор — це нерухома частина двигуна.
2. Прямолінійний провідник завдовжки 0,6 м розташований в однорідному магнітному полі індукцією 1,2 мТл під кутом 30° до ліній магнітної індукції поля. Визначте силу Ампера, яка діє на провідник, якщо сила струму в ньому 5 А.
3. На рис. зображено рамку, що повертається в магнітному полі постійного магніту. Визначте полюси джерела струму, до якого підключено рамку.


IV. Закріплення вивченого матеріалу.
Зошит для контролю навчальних досягнень. Варіант 3,4
Зошит для контролю навчальних досягнень. Варіант 3,4
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Повторити §1-8, Завдання для самоперевірки 13-15 (сторінка 51)
Домашнє завдання. Повторити §1-8, Завдання для самоперевірки 13-15 (сторінка 51)