9 клас. Фізика Урок 23.

Тема: Захист навчальних проектів 

Навчальний проект №1. МАГНІТНІ ЯВИЩА 

1. Обрати одну із запропонованих тем:

Проект. Магнітні матеріали та їх використання.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, монопредметний, індивідуальний, середньої тривалості, дослідницько-пошуковий.
Можливі об’єкти дослідження: магнітом’які та магнітотверді матеріали
Ключові питання (проблема):
· Види феромагнетиків.
· Застосування кожного виду феромагнетиків у техніці та побуті.
· Джерела інформації.
Мета. Пробуджувати пізнавальний інтерес, досліджуючи властивості магнітних речовин; розвивати вміння розкривати загальне та особливе для кожного виду феромагнетиків; викликати захоплення внутрішньою красою фізики як науки.
Ресурси:
http://studopedia.org/10-113550.html
http://vseslova.com.ua
http://studall.org/all-31840.html
http://lib.lntu.info/book/fepes/f_e/2013/13-67/page11.html
http://inmad.vntu.edu.ua/svbevz/p172.pdf

Проект. Магнітний запис інформації в комп’ютерній техніці.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, парний, середньої тривалості, інформаційний.
Можливі об’єкти дослідження: дискета, вінчестер, стример.
Ключові питання (проблема):
· Дискета.
· Любомир Романків.
· Будова та запис інформації на вінчестер.
· Джерела інформації.
Мета. Формувати важливість вивчення фізики для розвитку комп’ютерних технічних засобів; розвивати вміння працювати з інформацією, робити висновки; виховувати почуття гордості за співвітчизників-фізиків.
Ресурси:
http://verano.rv.ua/tovari-i-poslugi/xto-vinajshov-disketu/
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA
http://www.day.kiev.ua/uk/article/cuspilstvo/lyubomir-romankiv-pershi-diski-yaki-mi-stvorili-kupiv-stiv-voznyak-zgodom-vin

Проект. Прояви та застосування магнітних взаємодій у природі і техніці.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, груповий, середньої тривалості, творчий.
Ключові питання (проблема):
· Магнітне поле людини.
· Застосування магнітної взаємодії в техніці.
· Джерела інформації.
Мета. Формувати уявлення, пов’язані з роллю фізики в науці, техніці, виробництві та вирішенні практичних завдань; сприяти формуванню пізнавальної самостійності розвитку уяви та мислення; формувати колективістську спрямованість особистості.
Ресурси:
http://gutpfusik.blogspot.com/2011/05/blog-post_30.html

Проект. Геомагнітне поле Землі.
Характеристики проекту:теоретичний, міжпредметний, парний, середньої тривалості, дослідницько-пошуковий.
Об’єкт дослідження: магнітне поле Землі.
Ключові питання (проблема):
· Земля – магніт: магнітні полюси та силові лінії.
·Магнітні аномалії: причини, прояви.
·Полярне сяйво: умови спостереження, вигляд.
·Історія дослідження магнітного поля Землі.
·Значення магнітного поля Землі для тварин та людей.
·Джерела інформації.
Мета. Формувати вміння ставити взаємопов’язані проблемні запитання; розвивати вміння ставити гіпотези на основі спостережень, аналізу інформації з джерел; викликати захоплення елементами фізики в естетиці природи.
Ресурси:
http://skywatching.net/astro/terra_magnito.php
http://polezemli.blogspot.com/p/blog-page_6359.html
http://wdc.org.ua/uk/node/112
http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/fizika-liudini.html
http://nastyaphysics.jimdo.com/
http://korysne.co.ua/mahnitne-pole-zemli/

Проект Магнітні бурі 
та їхній вплив на здоров’я людини. 
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, індивідуальний, середньої тривалості, інформаційний.
Можливі об’єкти дослідження: магнітні бурі.
Ключові питання (проблема):
· Причини, можливості попередження.
· Вплив на живі організми.
· Вплив на електротехніку.
· Джерела інформації.
Мета. формувати вміння одержувати нові знання про фізичні явища та умови їх виникнення; розвивати вміння знаходити причинно-наслідкові зв’язки та робити висновки; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.
Ресурси:
http://www.tesis.lebedev.ru/magnetic_storms.html
http://solarwind.cosmos.ru/txt/yermolaev_p.pdf
http://news.tochka.net/112732-magnitnye-buri-ukrainskie-uchenye-rasskazali-o-taynakh-solntsa-i-zemli-foto/
http://vidpo.net/shho-take-magnitna-burja.html
http://ukrainianblog.info/magnitni-buri-ta-yih-vplyv-na-lyudynu/

2. Оформити результат у вигляді презентації або відеофільму.