Тема. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла
І. Організаційний етап.ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Я налив у чашку чаю,
Ложку з цукром опустив –
І зненацька помічаю:
Хтось її переломив.
Хто цей злодій? Де сховався?
Ложку з жалем вийняв я
І безмежно здивувався:
Ціла ложечка моя.
Та лише у чай проникне –
Знов ламається вона.
Що це? Може, чарівник я?
Може, ложка чарівна?
Чому так відбувається ми розглянемо на цьому уроці.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Вправа
Вправа
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §12, вправа 12(завдання 8)
Домашнє завдання. Опрацювати §12, вправа 12(завдання 8)