Тема. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла
І. Організаційний етап.ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
Вправа
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Я налив у чашку чаю,
Ложку з цукром опустив –
І зненацька помічаю:
Хтось її переломив.
Хто цей злодій? Де сховався?
Ложку з жалем вийняв я
І безмежно здивувався:
Ціла ложечка моя.
Та лише у чай проникне –
Знов ламається вона.
Що це? Може, чарівник я?
Може, ложка чарівна?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Я налив у чашку чаю,
Ложку з цукром опустив –
І зненацька помічаю:
Хтось її переломив.
Хто цей злодій? Де сховався?
Ложку з жалем вийняв я
І безмежно здивувався:
Ціла ложечка моя.
Та лише у чай проникне –
Знов ламається вона.
Що це? Може, чарівник я?
Може, ложка чарівна?
Чому так відбувається ми розглянемо на цьому уроці.