Тема. Шкала електромагнітних хвиль
Хід уроку
І. Організаційний етап.ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Зручний мобільний зв’язок, яскраве сонячне світло, жахливе радіоактивне випромінювання, корисний у невеликих дозах ультрафіолет, ласкаве тепло пічки, рентгенівські промені, що «бачать наскрізь»… Усе це — електромагнітні хвилі, вони мають спільну природу та поширюються у вакуумі з однаковою швидкістю. Чому ж їхні властивості такі різні? Чи є між ними якась принципова різниця? Як утворюються різні види електромагнітних хвиль і де їх застосовують? На сьогоднішньому уроці ми дамо відповідь на ці питання.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §20, вправа 20(завдання 3,4)
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §20, вправа 20(завдання 3,4)