Визначення
тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів.
2. Розробіть план навчального
проекту, виберіть один з об'єктів дослідження відповідно до мети, засоби
опрацювання даних і форму подання результатів та виконайте проект з
інформатики:
1.
Тема: Тенета Інтернету.
Мета: узагальнити відомості про мережу Інтернет, історію,
апаратні засоби мережі, сервіси Інтернету, значення для людини.
Форма
подання результатів: карта знань.
2.
Тема: Намалюй свою мрію.
Мета: дослідити види комп'ютерної графіки, засоби для
побудови зображень різних видів, створити галерею малюнків, розмістивши її на
сайті.
Форма
подання результатів: веб-сайт.
3.
Тема: Вернісаж моделей.
Мета: представити зразки комп'ютерних моделей об'єктів, що
створено з використанням різних програмних засобів.
Форма
подання результатів: презентація.
4.
Тема: Галерея діаграм.
Мета: розглянути види діаграм для візуалізації числових
даних, створити зразки діаграм засобами середовища програмування.
Форма
подання результатів: публікація.
5.
Тема: Чи потрібен автомобілю водій?
Мета: дослідити вплив інформаційних технологій в
автомобілебудуванні та перспективи побудови автомобіля, що буде рухатися без
людини-водія.
6.
Тема: Інформаційне суспільство – розвиток чи занепад?
Мета: з'ясувати позитивні та негативні сторони розвитку
сучасного суспільства.
7.
Тема: Як бути успішним у суспільстві знань?
Мета: з'ясувати вимоги до компетентностей людини в сучасному
суспільстві.
8.
Тема: Мої права в соціальних мережах.
Мета: дослідити особливості застосування законодавства про
інтелектуальну власність та авторські права під час спілкування в соціальних
мережах.
9.
Тема: Фантастика та Інтернет.
Мета: дослідити виконання передбачень письменників-фантастів
у засобах Інтернету.
10.
Тема: Що мені загрожує в Інтернеті?
Мета: дослідити ризики, пов'язані з використанням Інтернету.
11.
Тема: Сервіси Інтернету: як ми їх використовуємо.
Мета: дослідити популярність сервісів Інтернету серед учнів
9-х класів і з'ясувати причини такої популярності.
12.
Тема: Комп'ютер і здоров'я.
Мета: дослідити вплив сучасних комп'ютерів і різноманітних
комп'ютерних гаджетів на здоров'я людини, з'ясувати засоби профілактики
негативного впливу на здоров'я.
13. Тема: Сім разів ві.мір, а один раз відріж, або Навіщо потрібно моделювання?
Мета: дослідити роль моделювання в розвитку сучасних
технологій.
14.
Тема: Павутиння комп'ютерних мереж, або Як навчатися в
Інтернеті.
Мета: дослідити та скласти перелік ресурсів Інтернету для
навчання учнів 9-х класів.
15.
Тема: Комп'ютерна залежність і учні нашої школи.
Мета: провести дослідження часу, який витрачають учні 9-11-х
класів школи для різних видів робіт з комп'ютером.
16.
Тема: Я йду купувати комп'ютер.
Мета: дослідити, від чого залежить вибір нового комп'ютера,
запропонувати на основі дослідження значення властивостей комп'ютера для
домашньої роботи учня 9-го класу.
17.
Тема: Сімейний архів: як зберегти пам'ять поколінь.
Мета: дослідити надійність засобів зберігання даних (за
матеріалами комп'ютерних лабораторій і дослідників) і програмних засобів для
надійного зберігання та відновлення даних.
18.
Тема: Що презентує презентація?
Мета: дослідити засоби створення та опрацювання презентацій,
зробити їх порівняння та визначити, для яких випадків їх краще створювати.
19.
Тема: Публікації в школі.
Мета: дослідити, які публікації створюють учителі та учні в
школі та які засоби для цього використовують. Запропонувати рекомендації щодо
оптимального використання засобів створення публікації.
20.
Тема: Векторна графіка в школі.
Мета: дослідити, для створення яких зображень у школі можуть
використовуватися засоби векторної графіки.