Тема. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Німецький соціолог писав «Людина освічена — та, яка знає, де знайти те, чого вона не знає». Ці слова ми візьмемо сьогодні за епіграф нашого уроку, на якому ви зможете дізнатись багато нового і цікавого.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
- Що таке імпульс тіла, його одиниці вимірювання?
- Сформулюйте закон збереження імпульсу;
- При яких умовах виконується закон збереження імпульсу тіла?
- Як можна змінити швидкість тіл?
В. рух тіл відбувається в замкненій системі за рахунок відштовхування тіл
одне від одного. Тіло набуває імпульсу в результаті того, що його маса постійно
змінюється, тіло рухається без будь-якої взаємодії з іншими тілами.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
IV. Вивчення нового матеріалу.
Підсумок уроку
Домашнє завдання.
Опрацювати §37 , вправа 37(завдання 2,3)