Тема. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
Хід уроку
І. Організаційний етап. ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
Тест Реактивний рух
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Слово «енергія» ми чуємо в телевізійних репортажах, бачимо на шпальтах газет. Ним можна скористатися для характеристики:
Слово «енергія» ми чуємо в телевізійних репортажах, бачимо на шпальтах газет. Ним можна скористатися для характеристики:
- людей (енергійна людина);А що ж таке енергія з точки зору фізики?
- природних явищ (енергія землетрусу чи урагану);
- машин і механізмів (електроенергія, яку вони споживають).
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Підсумок уроку
Домашнє завдання. Опрацювати §38, розібрати задачі у підручнику
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Домашнє завдання. Опрацювати §38, розібрати задачі у підручнику