9 клас Фізика Урок 99

Тема. Захист учнівських проектів

Проект. Людина і Всесвіт
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, індивідуальний, середньої тривалості, творчий.
Можливі об’єкти дослідження: людина як користувач природою.
Ключові питання (проблема):
· Закони збереження енергії у повсякденному житті людини.
· Відповідальність людини за навколишнє середовище.
· Наслідки існування людства на землі.
· Джерела інформації.
Мета. Формувати уміння ставити взаємопов’язані проблемні питання; сприяти розвитку зв’язного мовлення, стисло та грамотно висловлювати свої міркування та обґрунтовувати їх правильність; формувати такі якості особистості як відповідальність.
Ресурси:
http://geoknigi.com/book_view.php?id=377
http://www.medved.kiev.ua/arhiv_mg/st_2003/03_4_4.htm

Проект. Фізика в житті сучасної людини.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, позапредметний, груповий, середньої тривалості, творчий.
Можливі об’єкти дослідження: технічні засоби, які сучасна людина використовує щодня.
Ключові питання (проблема):
· використання різних пристроїв за один день життя людини;
· автори цих винаходів та час створення.
· Джерела інформації.
Мета. Формувати світогляд, пов'язаний з використанням фізичних процесів у розвитку науково-технічного прогресу; сприяти формуванню пізнавальної самостійності розвитку уваги, мислення та уяви; виховувати сумлінне ставлення до людей інтелектуальної та фізичної праці, готовність до вибору професії.
Ресурси:
http://0552online.com/information/229-top-10-vinahodv-chervnya.html
http://blog.knukim.edu.ua/cikave/najcikavishi-vinaxodi-2014/

Проект. Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі. Характеристики проекту: теоретико-практичний, монопредметний, груповий, середньої тривалості, інформаційний.
Можливі об’єкти дослідження: фізичні відкриття та винаходи останніх років; фізичні інститути України та світу.
Ключові питання (проблема):
· фізичні винаходи для застосування в медицині, будівництві, і т.д.
· напрямки фізичних досліджень українських вчених.
· Нобелівські лауреати з фізики останніх років
· Джерела інформації.
Мета. Пробуджувати пізнавальних інтерес в процесі пошуку новин науки і техніки; розвивати вміння оригінально оформлювати творчу роботу, використовуючи різні засоби; виховувати почуття гордості за досягнення вітчизняної науки і техніки та вчених-фізиків, сприяти профорієнтації учнів.
Ресурси:
http://espreso.tv/article/2015/07/24/top_22_ukrayinskykh_vynakhody___bez_yakykh_by_ne_isnuvav_svit
http://www.bbc.com/ukrainian/news/2011/08/110811_independence_physics_dt.shtml
https://uk.wikipedia.org
http://school.xvatit.com/

Проект. Україна – космічна держава.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, груповий, середньої тривалості, дослідницький.
Можливі об’єкти дослідження: вклад українців у розвиток космонавтики; розвиток космонавтики в Україні.
Ключові питання (проблема):
· Українські вчені та їх внесок у розвиток космонавтики.
· Підприємства України та їх участь розробках для космічних досліджень.
· Джерела інформації.
Мета. Виховувати почуття гордості за досягнення вітчизняної науки та техніки, сприяти сумлінному ставленню до праці; розвивати вміння систематизувати інформацію та подавати її в цікавому вигляді; сприяти збагаченню словникового запасу.
Ресурси:
http://osvita.ua/vnz/reports/astronom/22946/
https://sites.google.com/site/practic18/istoria
https://uk.wikipedia.org

Проект. Видатні вітчизняні та закордонні вчені – фізики.
Характеристики проекту: теоретичний, позапредметний, індивідуальний, короткостроковий, інформаційний
Можливі об’єкти дослідження: вчені-фізики ХХ – ХХІ століття
Ключові питання (проблема):
· Науки в яких працював вчений.
· Відкриття, закони.
· Застосування відкриттів, законів.
· Їх імена навколо нас (на банкнотах, назви вулиць, загальні назви).
· Основні етапи життя вченого.
· Джерела інформації.
Мета. Виховувати повагу до людей інтелектуальної праці; формувати навички самостійного пошуку інформації та подання її в цікавому вигляді; сприяти збагаченню словникового запасу та розвитку зв’язного мовлення.
Ресурси: https://uk.wikipedia