1 урок 2023

«ТИ ЯК? ПОВЕРТАЄМОСЬ ДО ШКОЛИ!»

Хід уроку

І. Привітання. Вступне слово вчителя.

Гра «Ти як» (Опишіть свій внутрішній стан, як погоду)

Граємо в гру «Теплий вітер віє на того….»

Учитель читає вислів, а діти, яким він підходить машуть руками.

-хто прийшов до школи;

-хто сьогодні  хвилюється;

-хто  сьогодні радісний;

- хто хлопчик;

-хто дівчинка;

-хто причепурився;

ІІ.  Виступи дітей «Мої спогади про літо»

Скласти текст з 5 речень про те, як минуло літо 2023. 

ІІІ. Повертаємось до школи.

1.  Саджаємо дерево очікувань



На е-дошці зображення дерева. Кожен учень розташовує на ньому три слова-очікування від нового навчального року.

2. Виполюємо сорняки-страхи.

Знизу під деревом ростуть сорняки-страхи, які заважають дереву рости. Їх не видно, вони поховалися. Щоб від них позбавитися, потрібно їх назвати. (Діти називають свої страхи, учитель записує їх і прикриває, обмежує лінією.)

Страх відноситься до емоцій людини, і разом з тривогою, сумом, агресією може спричинити у людини стрес. Але кожна людина народжується зі здатністю протистояти стресу. І люди називають цю здатність – ментальне здоров’я

3. Перегляд фрагменту презентації «Ти як, повертаємось до школи»


4. Фізкультхвилинка. Вивчаємо вправи для подолання стресу ( 4.50)

5. Знайдемо час для «Слави і Подяки»

· Щоб збулися наші очікування і розвіялися страхи треба згадати, кого ми повинні завжди шанувати і славити (ЗСУ, ППО, волонтери, народ, уряд, Україна). Учні називають, а вчитель записує відповіді над деревом. Це міцний захист для всіх нас, для наших сподівань і надій.

· Хвилина мовчання, вшанування пам′яті загиблих

· Звучить гімн України

· Щоб дерево росло і розвивалось, йому потрібні помічники. Хто вам допомагає у навчанні? (Учителі, батьки, старші сестри і брати, друзі і звичайно кожен з нас) Учитель записує слова на дошці праворуч і ліворуч від дерева. Це наша допомога, люди що дають нам ресурс.

6. Обговорення

Вправа «Інтерв′ю»

Яке середовище безпечне для навчання?

Які емоції вам зустрінуться під час навчання?

Які слова підтримки вам би хотілося почути?

7. Малюємо малюнок

«Моє щасливе місце», або «Мої емоції від зустрічі зі школою» на вибір.

8. Вернісаж малюнків.

Обговорення спільного й індивідуального.


ІV. Підведення підсумків уроку.

Рефлексія.

Напиши собі лист у майбутнє.